10 juni 2010

Behaga jag KOMMER vilja veta mer om dig

Jag har fått svar på mitt brev!

"Min Dearet Ett,
Jag är glad att kunna ge er mina uppgifter,
Hur var din dag i dag?. Min är kallt över här i Dakar Senegal på grund av vädret i hamattan.My heter Karin Romeo Horton (20years gamla) singel och gifte sig aldrig, jag är från Elfenbenskusten i Västafrika och närvarande är jag bosatt i lägret här i Dakar Senegal på grund av det inbördeskrig som utkämpades i mitt land.
Min gamle far Dr Romeo Horton "var verkställande direktör för Bassel-kakao och Associates (Ltd) och han var även personlig rådgivare åt vår förre statschef (Mos Robert Guie) innan rebellerna attackerade vårt hus en tidig morgon och dödade honom med min mor i kallt blod.
Det är bara jag som lever nu och jag lyckades ta mig fram till en västafrikanska landet Senegal där jag bor nu som en refugee.I vill veta mer om you.Your gillar och ogillar, dina fritidsintressen och vad du gör för närvarande. Jag kommer att berätta mer om mig själv i min nästa mail.Attached här är min picture.Hoping att höra från dig,

Yours Karin"

/Peter

Foto: Karin Romeo Horton (beskuret)

1 kommentar:

  1. Fotot tagit framför den där fontänen i Rom... nja.

    SvaraRadera

Om du vill du följa kommentarerna för den här posten kan du prenumerera via e-post. Klicka på länken Registrera dig via e-post nedan. Det är lika enkelt att sluta prenumerera.