4 november 2009

Händer på Stureplan

Jag ramade av en händelse in på stureplan.se och en helt annan värld öppnade sig. Här ett axplock av vad som vad det plingar för ikväll.

KLUBB: "Och så blev det onsdag igen och onsdag på Stureplan betyder att helgen har börjat. Vi har sållat bland kvällens fester."

Andrea & Linn: "Först rödtjut på påse (inte box, påse), och nu apvin...."

Jon Olsson: "Overslept! Running out the door to drive to Italy to ..."

ESTETIK: Det här har inget med personlighet eller karaktär att göra – Stureplan presenterar de tio snyggaste från veckan som gått.

VARUMÄRKESKONTROLL: "Ostbågar alla dagar i veckan" Vi har gått på djupet med Rebecca Simonsson för att se vad som kontrollerar hennes vardag.

BILD: Den 1 november tog AIK hem segern som svenska mästare i fotboll. Stureplan har alla bilder på segerfesten på Ambassadeur.

Jag vet inte om jag direkt blev sugen att dra till Stureplan, eller ens att surfa vidare. Men jag tröstar mig med att jag inte är deras målgrupp.

/Peter

Andra om , .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du vill du följa kommentarerna för den här posten kan du prenumerera via e-post. Klicka på länken Registrera dig via e-post nedan. Det är lika enkelt att sluta prenumerera.